the club can't even handle me right now



träna träna träna.. det är så min vardag ser ut nu förtiden. efter att ha köpt gymkort har jag blivit lite utav en tränings-narkoman. men skönt är det och behövs!! min kondis existerar inte ens. sen kan jag ju tacka gudarna för att jag faktiskt har träningen att sysselsätta mig med, med tanke på att jag är arbetslös och inte har ett skit att göra om dagarna, förutom att glo serier.. typ.

nu ska jag slänga mig i sängen och glo på veckans gossip girl. sen lär jag nog somna ganska gott! på återseende!

psst, saknar loooooooondon lite så där tok mycket! ♥

 


Kommentarer
Postat av: maria

svar: eller hur! de är sjukt random alltså!

2010-09-29 @ 19:48:37
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0