won't be so easy this time to hurt me


sitter o slipper lös mina gelénaglar som jag gjorde i london för snart 2 månader sen. och satan i gatan vad mina där under växt! tror jag aldrig haft så här långa naglar.. dock är dom väldigt sköra just nu så måste köpa nå olja till dom.. vet egentligen inte varför jag gjorde naglar överhuvudtaget, med tanke på att jag vet vilket h-vete det är att få bort dom sen. men 300spänn är ju typ ingenting med tanke på vad man betalar här i sverige.

blö känner mig bara på allmänt sugigt humör idag.. ska bänka mig framför veckans glee + hellcats nu tänkte jag.

 


Kommentarer
Postat av: Asta

Kristen: Hey,look there´s pizza.

Haha,nämen vad säger/gör hon på bilden? :)

2010-10-14 @ 18:49:52
URL: http://sparklingvampire.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0