when you came in the air went out




visst har jag en rå snygg design!? jupp jupp i think so very mucho. vilket jag har emma att tacka för. tack tack tack för att du ställer upp ännu en gång. den är perfekt. och jag tycker om den så himla mycket. ♥ känns riktigt kul med en förändring på bloggen med tanke på att det är mer än ett halv år sen jag bytte design sist :o knasigt.

om typ en timme har jag körlektion.. håller på med det absolut sista nu och jag är så otaggad som det bara gå att bli. min körskolelärare säger att jag praktiskt taget är klar för uppkörning, men varför känner jag mig då så osäker på vad jag kan? känner mig jätte dålig. blö... nå, nu ska jag sluta gnälla och försöka kamma ur mitt hår. ser ut som ett troll bokstavligt talat.

 


Kommentarer
Postat av: elin

oj vad fin! hon är verkligen duktig =)

2010-11-05 @ 15:58:59
URL: http://ewlin.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0