so what?


what's new.. körkortet går framåt! äntligen. halkbana nu den 20;e och efter det är det dags för en så kallad "mini uppkörning" där vi går igenom allt innan jag bokar själva uppkörningen + teorin då. så de senaste dagarna har jag suttit med näsan i böckerna, för nu jävlar ska jag ha det där kortet. larsälvan och jag har planerat en road trip så snart som möjligt. håller er uppdaterade om hur det går! vill jag fara iväg som au pair elr vad det nu ska bli av med mig är det även bra att ha ett körkort.. och för att ta sig någonstans överhuvudtaget förstås!

så idag är det fredag. känns dock ingen skillnad på dagarna längre med tanke på att jag är hemma hela veckorna. men skönt för då är vännerna lediga och man har nåt att sysselsätta sig med. blir dock en lugn helg för mig, är tänk att jag och mandis ska hitta på någet ikväll så vi får väl se vad det blir med det. om ett tag ska jag dra iväg till gymmet, sen blir det badminton! är riktigt taggad!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Åh vad underbart! :)



Svar: Åh vad roligt :) Vad ska hon plugga?

2010-10-08 @ 13:21:20
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svar: Spännande :)

2010-10-09 @ 13:53:17
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0