nothing to lose but everything to gain



blev en sväng på stan idag med amandis och larsälvan. vi ska fira gab på lördag o var då ute på presentjakt. träffade mor min en sväng på wayne's coffé och tog oss en chai latte. elr jag i varje fall. larsälv lyxade till med varm choklad! blivit så kallt här nu så man passar på att dricka varmt varje chans man får. dags att dra fram vinterjackan snart skulle jag tro.. blö.

var ruskigt trött när jag vaknade imorse. jag fastande framför en av de bästa fanfics jag läst hittills, och kom mig inte i säng förrän efter fyra.. ;o insåg då att det är nog dags att släcka för kvällen (morgonen..?) höhö. aja då kan jag ju iaf lugnt säga att då vet man att man läser en bra fanfic! love it. nu ska jag se veckans the vampire diaries!


dagens låt: daughtry - september

Kommentarer
Postat av: Caroline

Nina är så söt :D

2010-10-24 @ 01:32:20
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: Asta

Åhh,Vampire Diaries är bäst! Men inget slår Twilight! :) Vilket team är du,Team Stefan eller Team Damon?

2010-10-24 @ 10:08:11
URL: http://sparklingvampire.blogg.se/
Postat av: Asta

Sv; Team Damon,såklart! :D Det känns lite som om Stefan är en wanna-be Edward,jag menar hela han är ju lite så som Stephenie Meyer beskrev Edward,eller vad tycker du? Och jaa,jag vet att VD kom ut innan Twilight men nu snackar jag enbart om Edward!

2010-10-24 @ 17:30:26
URL: http://sparklingvampire.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0