halloween


trött trött trötttt! jobbade från 10-17.30 igår. var fullt med folk på cafét, gjorde över 60 räkmackor och vi alla sprang runt som ett par idioter. men det gick bra ändå! skönt att ha ett jobb nu ett tag framöver att sysselsätta sig med om dagarna, höll på bli galen att gå här hemma. efter jobbet bar det av till ingrid, hämtade upp en pizza på vägen och slängde i mig den sen blev det att göra sig i ordning för kvällens festligheter. förfesten var rolig, dock var western farm överskattat enligt mig. men det blir vad man gör det till! i had fun with my ladies i varje fall, det som räknas. hoppas ni andra hade en bra halloween! :)

idag är mina fötter och ben helt döda efter helgen. body pumpen på fredagen tog slut på dem, sen att jobba i 7 ½ timme och sen dansa i 3 timmar så har dom tackat för sitt tror jag.. nu ska jag kolla flygresor till huvudstan' så det bara sjunger om det, sen bara njuta av lugnet. peace!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Va? När fick du jobb? Varför har du inte sagt något :(

2010-10-31 @ 15:07:24
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svar: Åh okej vad roligt :)

Vilken tur du har :)

2010-10-31 @ 16:14:56
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0