cause all i want is here and now, but it's already been and gone




gaah.. kan inte ens med ord beskriva vilka signaler den här låten skickar runt i min kropp när jag hör den än idag. kommer ihåg när jag satte mig i biosalen med johanna första gången twilight visades. vi höll varandra i handen (som vi gjort till varje film hittills) och vi var så nervösa. vi kramade varandras hand och tog ett djupt andetag, jag hade monster fjärilar i magen och jag kunde inte sitta still.

efter att ha läst boken, lite mer än ett halvår innan premiären så satte vi oss och googlade på datorn. vi ville se om det fanns något ansikte till bella och edward. vi hitta trailern. vi skrek och räknade ner dagarna. när sf släppte biljetterna var vi först att köpa dem. filmen rullade igång och jag var fast
21 november 2008. ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha men kommer du ihåg att vi tyckte att det var jätte konstigt att Rob skulle spela Edward? P.S. Som du kanske har sett så svarar jag på kommentarer direkt på min blogg. Det är lite lättare så :-)D.S.

2010-10-22 @ 04:28:49
URL: http://puravidablogg.wordpress.com/
Postat av: Asta

Äntligen någon till! Jag blir verkligen helt crazy av den här låten,får så olika känslor!

2010-10-24 @ 10:07:08
URL: http://sparklingvampire.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0