tolfte november



är på väg till jobbet.. eller snart iaf. sitter här och nördar mig en stund först. såg att the hillywood shows parodi på eclipse släppts, men att den var blockerad i sverige. kul jävla jul! håller tummarna att någon annan lägger upp den i varje fall. nåja, jobbar till fem idag och hur det ska gå med min tumme som jag skar upp igår btw, är en bra fråga. längtar hem till the vampire diaries. redan. hihi!

igår var jag på idol genrepet som är här i luleå. var faktiskt riktigt kul! och att juryn faktiskt var där var pretty awesome. nu vet jag vad som kommer hända ikväll innan ni andra vet det, de ni! mohaha.. måste dock säga att jay kommer glänsa ikväll. han var grym!

nä nu måste jag faktiskt göra mig klar. trycka i mig någon macka för magen kurrar en aning. see ya!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0