38 dagar kvar


Jag vet att jag varit så himla dålig på att uppdatera här, och jag slår mig själv as we speak för det. Ska försöka bättre mig, promise! Är ganska mycket just nu inför studenten och skolan tar upp ALL min tid.

Sitter här och surar över att dom inte kommer visa The last song här i Luleå. Vet att det är ett tag sen den hade premiär men jag läser på olika bloggar folk som sett filmen och blir lika avis varenda gång över att det kommer ta ett tag innan jag får se filmen. Jag som sett fram emot den så jäkla mycket. NÅGON SOM VET VARS MAN KAN LADDA NER DEN MED NÅGORLUNDA KVALITÉ!?

Anyways, nu ska jag hoppa in i duschen sen glo några avsnitt av Vänner.

PS:
Dreggel varning på en av scenerna från Eclipse som släppts. HOT!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar:Åååh jag vet.Vill ha honom ;)

Ska vi dra till australien och hitta snyggingar?^^

2010-05-24 @ 01:36:53
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0