maybe we can be each other's soul-mates?


ställde alarmet på 06:20 imorse för att tävla om biljetter till k stew och taylor på hovet den 21 juni. somna om efter det var dock omöjligt, så har gottat mig med avsnitt från sex and the city sen dess. en serie jag aldrig blir less alltså. btw, så såg jag satc 2 i helgen! u n d e r b a r ♥ överträffade alla mina förväntningar.

so what's new. slog mig idag när jag var ute med vovvarna att jag faktiskt tar studenten nästa vecka. känns helt galet! efter att ha gått skola i 12 år är jag faktiskt fri nu att göra vad jag vill. jösses.. :o

"i feel like i'm running around the city.. trying to get the one person i love to love me back" - carrie satc 2

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0