nu välkomnar jag in det nya året



2010
. Nytt år med nya möjligheter. Året som gått har varit ett bra år. Upp & ner gångar och många fina stunder med nära och kära. Året som jag har framför mig är fullt av möjligheter, i år börjar "verkligheten". Studenten närmar sig med stor steg! Nu öppnar jag dörren för det nya året - nu tar vi nya tag. Allt gammal groll och skit man har i bagaget lämnar man bakom sig, men det finns en hel del ljusglimtar jag vill ta med mig från 2009. Detta kommer bli ett år att minnas, det är jag säker på! Gott nytt år mina vänner ♥

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Bra skrivet :)

Gott Nytt År :)

2010-01-01 @ 17:10:38
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0