män som hatar kvinnor


Ikväll har jag umgåts med natta & frida. Vi for och köpte karra och chips, sen bänkade vi oss framför tv;n och drog igång män som hatar kvinnor. Första gången jag såg filmen faktiskt, och den var ruskigt bra! Hemsk men jäkligt bra handling. Nu är jag laddad för flickan som lekte med elden, är galet nyfiken att få veta mer om lisbeth!

Halsen min har dock börjat spöka.. Håller tummarna för att jag inte drar på mig någon ordentligt förkylning nu. Imorgon är det stan med antonia som står på schemat, ska försöka hitta någon present för imorgon kväll är det middag för amanda som fyllde 19 år i måndags! =)

Nu ska jag gå och tvätta av sminket, dra igång sex and the city o krypa ner till kojs. Natti natt!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Fina du..Krya på dig <3

2010-01-09 @ 16:37:35
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: alice

fin header! :)

2010-01-09 @ 20:37:13
URL: http://lovelya.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0