'loaded, reloaded - let's go'



Som ni ser har det varit ett väldigt långt uppehåll av inlägg här från mig. Jag har helt enkelt inte haft någon lust what so ever. Ska försöka bättra mig, promise! :) Dock så måste jag göra er besvikna, det har inte hänt särskilt mycket nytt. Helgen spenderade jag uppe i Övertorneå med Sandra, där vi bara tog det lugnt och umgicks. Var grymt skönt!

Och idag blev London resan klappad och klar. Åh jag längtar ihjäl mig! Lite mer än två månader kvar drygt. Blir 1-7 april som jag kommer befinna mig där borta, men jag åker redan den 30 mars ner till Stockholm för att spendera lite tid hos min syster. Well, nu ska jag ta och bänka mig framför tv;n med en fil tallrik tänkte jag. Magen kurrar! Later aligator. 


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Åh London <3

Fan att jag inte kunde hänga med :(

JAG VILL!



Svar: Tack gumman! <3

2010-01-26 @ 23:15:51
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0