and i’m terrified but i’m not leaving, know that i must pass this test



Sitter och smuttar på en super goo smoothie som jag slängde ihop just. Onyttig är den också, hehe. Vaniljyoghurt, oboy, hallon & banan. Men gott som tusan! Idag åker syster o co hem, känns tråkigt. Tiden springer alltid iväg när de är på besök. Men jag hinner nog förhoppningsvis förbi dem på besök innan jag far till London!

Nu däremot ska jag gå och klä på mig.. Jag sitter fortfarande i pyjamas och klockan är fyra. Får se vad jag ska sysselsätta mig med sen. Har en otrolig skallebang idag så gömmer mig nog under täcket o drar igång nån film.


Kommentarer
Postat av: Viktoria

LONDON BABY! :D <3

2010-01-04 @ 16:43:34
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad ska du till London och göra? :) hihi!

2010-01-05 @ 00:21:30

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0