tell me when you hear my heart stop


Tisdag idag rå.. Endast tre dagar kvar tills helgen infaller. Haha, tänka sig att jag redan sitter och längtar efter helgen när jag haft lyxen att vara borta från skolan hela förra veckan. Well, that's just me! :) Tror jag aldrig känt mig så skol trött som jag gör just nu, och jag hoppas verkligen att det inte fortsätter att hålla i sig. För som sagt, det är några månader kvar tills det är dags för studenten..

Igår blev min syster inlagd på sjukhus. Ännu ett fett minus att man bor så långt ifrån henne.. :/ Hon har åkt på någon infektion nu, bara någon vecka ifrån att bebisen kommer. Jag ber till gudarna att allt går bra ♥

Tror jag lägger mig och läser en stund till. Får se hur länge jag orkar hålla mig vaken, ögonlocken känns ganska tunga idag..

Kommentarer
Postat av: Micaela

Sv: Haha, ja det är verkligen inte långt kvar dit! :P Jag själv har New Moon på min dator, men såg den sist i mitten av januari, för jag bestämde mig att hålla mig tills 20 mars xD då blir det ju mer roligare att få hem DVDn i brevlådan :D

2010-02-09 @ 20:20:21
URL: http://dogirl.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Jag hoppas verkligen ingenting illa händer med din syster och bebisen <3

2010-02-09 @ 22:47:40
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0