i'll never be the same, if we ever meet again


Idag började jag tänka att jag har hur många datum som helst nu under 2010 att längta efter:

12 mars - Remember me & Eclipse trailern
20 mars - New moon DVD:n
30 mars - Stockholm
1 april - London
11 juni - Studenten
30 juni - Eclipse på bio
? juni - True blood säsong 3 (datumet ej bestämt ännu där av frågetecknet)
19 november - Harry Potter och dödsrelikerna del I

Helt galet! :) Förhoppningsvis tillkommer det en utlandsresa i augusti också.

Vad händer annars då.. Just nu har jag dragit på mig ytterligae en förkylning så jag går runt här hemma & hostar. Nåt kul att berätta är att jag gick vidare från 'kvalet' till final veckan på RobertPattinson.se =D Nu håller jag alla tummar och tår att jag fixar detta! Och på måndag åker jag till Stockholm för att hälsa på syster med familj! Fun fun fun! Om man bortser från förkylningen då..


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Låten är så himla bra :)

En massa roliga saker har du att se fram emot =)



Har hört att True blood ska börja 30 juni men är osäker :)

2010-02-24 @ 18:03:35
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0