"i hear words go past me backwards. the people i should love, i hate... and the people i hate..."


idag kom min syster och familj hit. så himla kul att ha dom här. lova & nikki har blivit så himla stora. känns inte som man hinner med riktigt. vi har bara suttit och myst under kvällen, nu har vi precis nattat dom. jag ska oxå snart hoppa i säng. började jobba 7 idag så är heeeelt slut. 4 dagar kvar till jul nu, och jag har ca noll komma noll noll julkänslor. pissigt.

och på tal om något helt annat. såg trailern idag för USA;s version av skins och jag visste inte vars jag skulle ta vägen. vilket jävla skämt. ursäkta mitt ordval men har inte så mycket annat att beskriva det med.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0