lady liberty

jag hade sett framemot veckans tslotat eftersom jag tänkte nu kanske vi äntligen får någon start på ricky & amy på allvar. men fick vi det? nae! är hemskt trött på serien just nu för tycker det bara är samma gamla vanliga tjabbel i varenda avsnitt. när amy var gravid, så skulle ben gifta sig med henne och bla bla. nu när adrian är gravid, så är det samma visa igen. hallå, vars är fantasin!?


nåja, nu ska jag inte låta så bitter. ska däremot lägga mig och starta om med säsong tre av skins. har kollat igenom hela boxen jag köpte i london snart, och jag ångrar inte en sekund att jag köpte den. allt extra material är to die for! på tal om london, så åker jag dit om inte mindre än 8 dagar.. åh vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0