every rose has it's thorn, just like every night has it's dawn



idag har jag vaknat av att jag haft en lurvig hund vid namn donna stirrandes på mig i hopp om att jag ska vakna. vilket hon tillslut lyckades med! suttit ute på altanen i värmen och käkat frukost och sedan begett mig för att jobba. skönt med endast fyra timmar idag, behövs efter alla mördarpass jag haft senaste tiden.

nu har jag precis ätit middag, så nu sitter jag och drömmer om en fet chokladboll. åh vad gott. måste gå och se vad jag hittar i kylen, om jag nu ska orka baka något gott till veckans the secret life of the american teenager vill säga!

psst, fick ett sms om att min remember me dvd nu är påväg hem till mig. wonderbart!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Mysig dag :)



Svar: Håller med :)

2010-08-17 @ 18:20:39
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0