teenage dreams in a teenage circus


Skoldagen idag var otroligt skön. Vi slutade strax efter ett eftersom alla lärarna hade möte vilket jag bugar och bockar för. Tog bussen hem och efter en stund kom johanna och vi bakade scones som blev uber goa och drack thé till det! Resterande av kvällen har vi busat på här hemma hos mig och skrattat som aldrig för. Min fina jojjis ♥

Har även hunnit ta tag i och göra bort lite av engelskan som jag missat, så känner mig helt trött & slut i skallen. Ska hoppa till kojs alldeles strax och läsa lite - är inne på jane austens böcker just nu. Natti!

Mika - We are golden


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Gott med Scones,vill också ha.Så typiskt brittiskt,Scones & Té :D

2009-09-22 @ 00:13:51
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0