running up that hill


Har just ätit middag. Köttfärsbiffar & makaroner blev det idag. Makaroner till det liksom? Kändes lite mysko men det var helt okej faktiskt! For på praktiken idag. Första gången jag lämnat hemmet sen över en och en halv vecka. Och just nu är mina fötter helt jäkla döda. Ska göra mig ett fotbad strax tänkte jag o dra igång dagens 90210 som jag längtat efter hela dagen.

Fick en tjockbunt med papper också hem idag från ur & penn. Ska läsa igenom det eftersom jag är nyanställd. Så nu har jag något att sysselsätta mig med ett bra tag ikväll. Känns bra ändå för nu får jag en massa info om alla olika klockor osv så jag inte behöver känna mig så vilsen om någon frågar efter en bra dykarklocka exempelvis.

Nu 90210! ♥


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0