meet me on the equinox, meet me half way.

Fortfarande hemma. Känner att jag börjar bli jävligt less för nu har jag suttit inne i detta hus snart i en vecka. But what to doo.. Satte precis in några potatisbullar som jag ska försöka få i mig. Tänkte dra igång lite greek på det också!

Väcktes imorse av min far som kom inskuttande i rummet, det går bra för lillebror nere i finsprång. Och mindre bra.. Ett mål och en assist hitills sen drog han på sig ett matchstraff. Nåja ser ut som att han bara blev avstängd den matchen så förhoppningsvis spelar han klockan tre igen. 8-1 mot bohuslän iallafall! Riktigt bra :)

PS. Jag är kär i previewen på new moon soundtracket jag la upp igår..
Och det var ändå bara ca 41 sekunder. Snart är det söndag!!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Åh Greek <3



Svar:Håller med gumman! :D

2009-09-10 @ 22:16:27
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0