i'm so over it, i've been there and back


Ikväll är det dags! Luleå spelar sin första match - derby dessutom. Suger att det inte är hemma match, men blir att följa på tv;n. Är sjukt peppad! Så om ca 20 minuter smäller det..

Praktiken idag gick bra, väldigt långsam dag dock. Vet inte om det var för att jag var trött. Lunchade med johanna och surrade massor, sen fördrev jag tiden av det som var kvar av lunchen med att kika in på h&m en sväng. Och imorgon är det äntligen fredag! Ska bli gode skönt med helg + ett nytt avsnitt av the vampire diaries.. :)

Nu ska jag sätta mig och fika innan matchen sätter igång. Eva o co är här och hon har bakat. Smarrigt. Later!

PS. alla de nya bilder som ramlat in från eclipse inspelningen är gudomliga!


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0