do you know what your fate is?


Får fortfarande rysningar av den uber fantastiska new moon trailern som läkt ut. Inatt "släpps" den officiellt på VMA's där kristen, robert & taylor kommer presentera den. Har även hört rykten om att den kommer vara lite längre :o Imorgon är en sånhär dag jag önskade att jag inte gick skola. Hade gärnat vakat framför tv;n inatt för att kika på VMA's. Men what to do..

Under kvällen har jag glott lite på veronica mars, gjort bort läxor som jag haft under veckan och bara glott. Känner mig inte särskilt trött så ska ta min ipod o lägga mig i sängen. Ikväll är det eclipse som hörs i mina öron. Ska gå och välkomna min lillebror hem först också! God natt.

onerepublic - say (all i need)

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0