cause you won't let go, of anything you hold


the clouds i can handle. but i can't fight with an eclipse.



Guess who's home with the fever? Jag självklart! Trodde jag blivit kvitt den med ack så fel man kan ha. Under dagen har jag legat o läst o bara tagit det lugnt. Gottat mig lite i bilderna från VMA's också! Meet me on the equinox har självklart gått på repeat på ipoden idag. I love it!

Och vad fan är det för fel på kanye west? Trodde först att ögonen spelade mig ett spratt när jag såg klippet när han kommer upp på scenen o grabbar tag i micken av taylor swift mitt i tack talet och skriker ut att det var beyonce som hade den bästa musikvideon. Vad trodde han? Att publiken skulle ge han stående ovationer och att beyonce skulle kyssa hans fötter som tack? Nä istället lämnar han en irriterad publik och en gråtfärdig tjej på scenen som precis fått uppleva hennes dröm. Jävla idiot!

Nu ska jag gå o försöka få i mig lite käk. Sen tänkte jag dra igång veronica mars o bädda ner mig. Later!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Dåligt gjort av Kayne West alltså...



Åh älskade Veronica mars <3

2009-09-14 @ 20:52:17
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0