thou shall not crave thy neighbor


Är helt slut efter denna långa dag. Kändes som att den aldrig skulle ta slut. Det har varit ovanligt dött på ur & penn idag faktiskt :o Strosa runt en sväng på stan efter jag slutat medans jag väntade på bussen, så jag gick och sniffade på min älskade parfym från J-LO, miami glow som har börjat säljas igen! Blir det första jag köper när jag får studiebidraget, ljuvligt gott luktar den så man vill nästan äta upp den.. Hehe.

Nu ska jag glutta på veckans avsnitt från 90210 & melrose place. Får se om jag hinner med the city & the hills senare kanske. Fotbollen är något som måste ses i kväll så resten får vänta! Men att malta ska skrälla mot portugal på borta plan känns väldigt hopplöst.. Hejdå VM!

PS. Vill ha nya säsongen av true blood genast. Fy nu får man skylla sig själv när man inte följer sveriges takt och istället måste vänta till sommaren 2010..


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Oj vilken lång väntan.Nu är jag glad att jag följer i Sveriges takt fast jag ändå vet en del inför säsong 2 :)

Älskar nu i säsong 1 när bill säger "She's mine" So sweet :)

2009-10-15 @ 00:05:17
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0