i cannot live without my life! i cannot live without my soul!


Har hunnit vara iväg och handla en sväng med mamma tidigare idag. Nu sitter jag och smälter den uber goda lunchen jag lagade ihop idag. Amerikanska blåbärspannkakor. Bland det godaste jag någonsin ätit! Skippade dock sirapen, och åt dem som de var istället. Tusen gånger godare!

Strax tänkte jag lägga på en film, ghosts of girlfriends past och bara dega. Har lite läxor som behövs göras senare så ska "ladda" upp mig lite.. Hehe!

PS: kolla in alla nya underbara bilder från new moon movie companion!! En stor puss till ralphy137 som var snäll att scanna in alla 80st! ♥

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Åh vad gott med pannkakor,Amerikanska också :D

2009-10-04 @ 17:59:20
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0