even when the sky is fallin' down..


Jag har gått å dragit på mig magsjuka.. Usch :/ Känner mig så seg och äcklig just nu. Tänkte titta in o berätta det, därför jag inte varit så aktiv här på hela gårdagen. Helvetet bröt lös efter skolan igår och jag slocknade strax efter sju tiden..

Har iallafall hållt mig vaken idag, hoppas jag är på bättringsvägen. Har kikat på veckans GG & OTH och bara degat i sängen. Ska bädda ner mig om en stund och lyssna på the host tänkte jag och försöka få i mig något annat i magen än cola.

Mina tankar idag går till emma som förlorat sin Nemo

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Usch stackars dig gumman. Hoppas du mår bättre snart finaste du.

Krya på dig! <3

2009-10-06 @ 18:11:55
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Emma

Awh, vad söt du är! <3

Och jag hoppas du mår bättre snart, magsjuka låter inte kul :/ Krya på dig sweetie!

2009-10-07 @ 15:47:40
URL: http://papercup.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0