another day in paradise


Är på bättringsvägen nu. (peppar peppar) Tackar för det! Har börjat få i mig mat utan att magen strejkar ihop. Har druckit lite thé nu o käkat nybakta scones.

Annars idag så har jag gluttat en massa tv. Först bridget jones ett o två - älskar dem! Sen veckans avsnitt av melrose place & 90210. Och om en stund ska jag fortsätta mitt marathon med the hills & the city. Skulle egentligen behöva dra fram mina engelska böcker o plugga men jag har ingen ork..

PS. Tror jag hittat mig min vinter mössa.. Hihi. Ni måste ju säga att den är jäkligt tuff ;) Måste bara överväga om den är värd att lägga 300 riksdaler på..


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Skönt att höra att du är på bättringsvägen :)



Ska också se The Hills & The City sen och också såklart 90210 :)

Haha älskar mössan ;D

2009-10-07 @ 20:36:41
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0