whatcha say, that you only ment well? well of course you did


Jösses, idol börjar redan gå mot sitt slut och jag som tycker det just började? ;o Fast kan ju bero på att jag knappt tittat på programmet i år. Mariette fick iallafall lämna tävlingen ikväll, och det var ju bara en tidsfråga innan hon skulle åka. För mig spelar det faktiskt inte sån står roll vem som tar hem först platsen i år, alla tre är otroligt duktiga så jag tippar att alla kommer sitta med ett skivkontrakt när tävlingen är över iallafall!

Soo, nu ska jag krypa till kojs och läsa en stund. Hostan besvärar mig fortfarande och jag är verkligen helt slut. Idag är det även min systers födelsedag. Grattis världens finaste syster ♥ Snart ses vi!!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

De där kommmer sitta med skivkontrakt :)

Jobbigt att hostan inte är bra ännu,hoppas den blir bra snart <3

2009-11-28 @ 03:24:51
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0