they shoot humphrey's, don't they?


Jag var och vaccinerade mig mot svinis igår. Slocknade redan efter nio tiden eftersom jag mådde pyton. Idag blir jag hemma från praktiken eftersom jag inte kan röra armen ordentligt utan att jag vill gråta av smärta. Har kikat på veckans GG iallafall som jag inte hann göra igår. OM3 vilket avsnitt. Bara jag som fortfarande sitter och hoppas på Nate & Jenny tillsammans av någon anledning? ;o Nä nu ska jag försöka pallra mig till duschen. Efter det blir det veckans 90210!

PS: Bara 2 dagar kvar nu. På fredag fyller jag 18 år! :D

Kommentarer
Postat av: maria

min kompis fick också jätteont av sprutan och hade det i typ 3 dar! :/ jag ska ta den imorn och lär säkert få precis lika ont, uscha! :S hoppas att du mår bättre snart i alla fall! <3



svar: jag är verkligen helt uppe i limningen över tävlingen alltså, och de meddelade precis att de inte valt någon ännu. jag har suttit inne på facebook i 6 timmar och väntat. spänningen är olidlig alltså!

2009-11-11 @ 15:07:34
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Det var ett galet bra avsnitt! :D



Åh usch stackars dig babes, hoppas din arm blir bättre snart.ska vaccinera mig nästa vecka ja :P

2009-11-11 @ 15:35:47
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: bina

jag hoppas med på nate&jenny, har jag alltid gjort! :)

2009-11-11 @ 15:48:35

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0