it's cold around me and the night is young


Idag har jag varit på släktkalas i kalix. Blev att jag åkte med ändå efter många om och men här hemma. Det bjöds på smörgåstårta & fika efteråt. Smarrigt! En sak har jag då iallafall konstaterat. Jag avskyr att åka bil i detta snökaos som det är här just nu. Vars kom all snö helt plötsligt ifrån? ;o Men trots allt så är det jäkligt härligt, om man bortser från kylan..

Nu gluttar jag lite på Green street hooligans. Blev dock så trött så vet inte om jag kommer orka se klart hela filmen. Detta måste vara den tusende gången jag ser den iallafall. Funderar på att lägga mig i sängen och lyssna på New moon - ladda upp lite för filmen & sedan släcka för kvällen. 12 dagar kvar nu. Känns helt overkligt.. ♥

Kommentarer
Postat av: Micaela

Green street hooligans är sjukt bra! :D Charlie Hunnam är jäkla snygg!

2009-11-07 @ 22:46:00
URL: http://dogirl.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Mysigt med snö men hatar också att åka i snökaos :/

2009-11-08 @ 19:39:11
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0