in the dark you tell me of a flower


Idag kom jag mig till skolan, kände att min klump i magen skulle bara växa ännu mer om jag var hemma en dag till. Känns som att jag missat hur mycket som helst, skulle verkligen behöva de där jullovet - nu! Att gå till fem i detta mörker är verkligen en pina..

Nu har jag precis käkat middag. Lasange blev det idag, mums! Så av det som återstår av kvällen tänkte jag inte göra nåt alls. Ska hoppa in i duschen om en stund för jag är så himla frusen. Sen ska jag lägga mig och glo på SATC en stund tänkte jag. Behöver ett break. 

Och imorgon ska jag få se New moon <3


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en bra dag gumman,drygt att gå så länge varje dag. Men roligt att du ska få se New moon igen <3

2009-11-30 @ 23:55:26
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0