You can't play on broken strings

¨
Amandis & jag ♥

Kvällen har spenderats med amanda. Vi tog oss en tripp in till stan för att köpa lite candy och sedan for vi tillbaka till henne och tog platserna framför tv:n. Blev såklart att kika på Robinson och sedan Hundtricket ett tag innan mor kom och plockade upp mig, sen for vi o hämtade krille i staon.

Så var det med det. Imorgon är det söndag igen och skoldags snart igen. Skönt som attans att sommarlovet börjar närma sig sakta men säkert. Nu tänkte jag kika lite på The hills innan jag hoppar i säng. Känns som att det varit en låång dag och är otroligt trött.

God natt allesammans! Puss på er :)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en riktigt mysig dag och kväll gumman :) <3

2009-05-24 @ 02:26:41
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Så söta ni är :)



Svar:Always ;) <3

2009-05-24 @ 02:29:31
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0