Whenever I see you, I'll swallow my pride and bite my tongue


Jag Sofia & Emelie - Nathalies grillpartaj

Idag har jag, förutom skolat hållt på att fixa med det sista som behövdes göra i mitt rum. Igår så hade jag faktiskt fullt upp med mitt rum hela dagen, möblerade om och gjorde om lite här. Nu är det beiget, rött o svart som gäller här inne. Och snyggt blev det! Mycket ljusare o öppnare är rummet nu än förut. Strykte upp mina gardiner idag så det blev pricken över i:et.

Annars har jag varit o övningskört en sväng med papi, käkat lite candy o kollat på SATC och såklart veckans GG. Var tänkt att jag skulle kolla på kvällens DH efter jag duschat också men blev inte av för fastnade framför gamla minnen vid datorn istället. Har suttit o läst igenom mitt msn konversations arkiv och jag kunde inte sluta. Usch.. Jag har en jobbig dag idag. Time heals everything.. Right?

Nu ska jag iallafall kolla på veckans The hills avsnitt som jag väntat med till kvällen. Som sagt så är tisdag en riktig seriedag. Så god natt!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Söta Nathalie :)

Lät som en rätt bra dag ändå :)

2009-05-19 @ 22:44:17
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: angelina

Tack! jag slet som ett djur! haha

jag vet inte om jag har sagt det,men Din Design är skit snygg!!:D

2009-05-20 @ 15:50:56
URL: http://angelinap.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0