Utmanad!



Jag blev utmanad av Nathalie.

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
10:e maj 1999.. Jadu det var en bra fråga. Jag var 6 år gammal, hade inte hunnit fylla 7 ännu. Skulle snart sluta årskurs ett och väntade på sommarlov.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Räknade ner dagarna till sommarlovet och livet lekte!

3) FEM SNACKS DU GILLAR
Chips, popcorn, ostkrokar, naturgodis, godis!

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Oj.. Jag är en riktigt textnötare. Så fort jag lyssnar på en låt är det texten som har mest fokus. Så det är en hel del :P

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
Ta med min familj/vänner på en långsemester, ta mitt pick och pack till los angeles och leva livet, köpa en stor villa och shoppa så inifan!

6) FEM DÅLIGA VANOR
Haha öh ja.. Finn fem fel.. Jag biter på naglarna när jag är nervös eller rastlös.. har inget poker-face överhuvudtaget. Mörkrädd. Jag är väldigt självständig. Ibland lite för självständig vilket kan komma i vägen när det gäller vissa saker..

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Umgås med mina underbara vänner/familj, läsa (jag är en riktig läslus DOCK INTE LÄXOR), shoppa, sitta framför datorn (ibland alldeles för mycket) och kramas med mina vovvar.

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Gummistövlar, träskor, gröna jeans, orangea manchesterbyxor och nätstrumpbyxor. (Natta said it all)!

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Datorn, mobilen, IPODEN (<33), tv:n och twilight sagan.. hähä!

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:
viktoria, johanna, maria, freja och amanda

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Tack sötnos ska göra den senare idag :D

2009-05-10 @ 19:20:20
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0