Umeå & Idol

 
Här kan ni höra henne sjunga! :)

Och nu är jag hemma efter en lång helg i umeå.. Kanske inte så lång men det kändes så i varjefall! Tog ledigt från skolan idag för var helt slut igår när jag kom hem, vilket var vid 11 tiden. Kvart över 6 gick bussen hem mot luleå. Studsade i säng direkt jag kom hem och tror jag aldrig tyckt det varit så skönt att sova, fyfasen..

På söndagen steg vi upp vid 7 och gick direkt och käkade hotellfrukost (mums!) sedan var det dags att göra sig i ordning sedan får vi ner till nolia där det redan bildats sig världens kö. Vi stod alltså och köade från kvart över 9 till kvart över 2. Och det var ett rent helvete för mig eftersom jag var så jäkla kissnödig, hemskt var det! Nej det var inte jag som skulle på audition utan min vän nathalie.

Efter en låångdags köande & filmande, uppträdande av (hemska) band fick vi äntligen komma in - och då var det bara att sätta sig och vänta igen. Och like usual hade första juryn skickat iväg för många människor till att få träffa "riktiga" juryn på tisdag så när det var nathalie och hennes gruppstur spelar de ingen roll om man fan var celine dion - det var pajasernas tur att gå vidare så det blir bra tv. Tycker det är fruktansvärt dåligt och speciellt när nathalie verkligen kan sjunga. Vi förstod redan att det var något fuffens när de bad alla som skulle sjunga att räcka upp handen och räkna dem i vänterummet. Resan gick inte riktigt som vi tänkt - MEN det kommer fler gånger!

Kommentarer
Postat av: Sofie

hon skulle ha kommit med ! :)

2009-05-04 @ 16:28:14
URL: http://sofieesundbeerig.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Tycker Natta skulle ha kommit med :)

2009-05-04 @ 19:38:58
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0