Sunday


Rauuuur! ;-)

Nu har jag precis käkat så sitter hära mätt o belåten. Idag är det jag som stått för matlagningen och duktig har jag varit måste jag säga. På menyn för dagen var det marinerad fläskfile som jag grillade och till det potatisgratäng och sallad. Mumma!

Idag har jag inte gjort något speciellt faktiskt. Haft en riktig slödag som söndagar brukar innebära. Vi har haft folk här på besök flera ggr idag eftersom vi annonserat ut våra 2 mopeder, våran extra bil och en cykel. Och fort gick det! Vi blev av med vespan, bilen och cykeln inom loppen av några timmar. Mamma och jag tog oss även en sväng in till stan och fikade. Shoppa även lite till idag och kärade ner mig i ett par skor.. Nu börjar jag bli nojig.

Strax ska jag dra igång några avsnitt av satc och bara ta det lugnt. Ny skolvecka imorgon att genomlida. Senare ikväll skulle jag nog även umgås med fröken larsälv, tror jag ska dra med henne ut på en promenad faktiskt.

Ha en fortsatt trevlig dag! Kram :)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en riktigt mysig dag :)

2009-05-10 @ 19:07:54
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Vad kul att ni fick bort alla saker :)



Svar: heh ja :)

Jaa får ta och köpa han en rakapparat detsamma gäller Matthew, sen lär dom gå till frissan.

Ed håller sig fansiken sig alltid snygg och han är rakad och han som inte brukar vilja raka sig heller för det tycker han kan bli jobbigt till rollen som Chuck,hihi ;)

2009-05-10 @ 22:20:10
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0