"Like a stalker. An obsessed stalker. An obsessed, vampire stalker."


Idag har jag fått mig en lång och skön sovmorgon. Har degat i sängen hela förmiddagen och kollat på tv. Hannah montana har haft maraton på morgonen och tönt som jag är kunde jag inte slita mig från tv:n.

Igår kväll umgicks jag med emma. Vi tog en moppentur till gammelstad för att köpa lite gotta till kvällen. Haha kommer ihåg förr förra sommaren absolut bodde på mopeden, körde fram o tillbaka från sunderbyn all the time. På kvällen drog vi igång en film, Harry potter o fången från azkaban. Dock hackade filmen en heldel så vi hann inte ens till halva.

Nu ska jag hoppa in i duschen iaf sen får jag se vad som händer o fötter. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Freja

svar: Yay! tur för dig ;) hoppas han tar med sig en biljett till vancouver också...iiih :)

2009-05-23 @ 13:33:50
URL: http://mrslaffertyy.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Lät som du har haft en otroligt mysig dag och gårkväll :) <3

2009-05-23 @ 21:37:17
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0