Hit me like a ray of sun, burning through my darkest night


Igår var mitt bloggande inte heller på topp. Jag hade annat för mig helt enkelt! Var en sväng till frissan och klippte mig sen hämtade jag o pappa pizza till middag. Ruggigt gott! Senare på kvällskvisten kom emma & johanna till mig. Blev hockeytittande och en massa tjejsnack as usual. Likey (y)

Idag däremot har jag rantat runt med mamma på stan ett bra tag. Och idag har jag fyndat! Fick med mig hem ett par lackleggings, skjorta, kjol, jeans, body och ett hårband. La undan en klänning på H&M som jag ska hämta ut på måndag också. Så känner mig väldigt nöjd! Tog oss även en fika på börje ohlssons. Om ett tag kommer nathalie hit. Vad vi hittar på är en annan femma. Blir nog en lugnkväll iaf!

Ha en super bra lördag allesammans! Får se om jag tittar in och uppdaterar lite senare. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en galet mysig dag :) <3

2009-05-09 @ 21:33:54
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0