Cause in your eyes I'd like to stay...


Tisdag.
Det är både en bra och dålig dag för mig. 50/50. Dålig för att det innebär lång skoldag. 8.15-17.00 är inte särskilt roligt. Bra för att det är världens seriemaratondag för mig. Ojoj finns alldeles för mycket att se på tv! Försov mig imorse dock så hann titta på Gossip girl. Tack och lov för det, då blev skoldagen mindre jobbig. Varmkökslektionen var iaf ruskigt rolig idag. Vi fick göra kött med hasselbackspotatis och äkta bearnaisesås. Svin gott!!

Annars idag har jag inte hunnit göra särskilt mycket faktiskt. For upp en sväng till charina och hon hjälpte mig välja ut hår eftersom jag ska göra extensions i veckan. Tror det kommer bli super bra för färgerna var exakta. Ska snart bänka mig framför tvn med en kopp te och kika på Ugly Betty o Desperata hemmafruar tänkte jag. Är ett tag sen! Och efter det ska jag till LA och kolla vad The hills gänget har för sig.

Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en riktigt mysig dag ändå trots ditt schema gumman,och vi har lika mycket underbara program att se på tv'n idag du och jag speciellt älskade GG & The Hills är plus! :D

Vad roligt med extensions du kommer bli super snygg i det :) <3

2009-05-05 @ 20:30:04
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Fia

Åh, ska du göra extenssions på en salong eller ska du fixa det hemma? :) Isf, vad kostar det att göra. Har funderat superlänge på att fixa det!

2009-05-05 @ 22:08:32
Postat av: nathalie

Svar till Fia:



jag gör hemma! köper hår från www.xtend.nu (dom har riktigt bra hår) sen har jag en tjej som sätter in håret åt mig. jag använder mig av keratinvax metoden eftersom jag tycker den funkar bäst och det ser riktigt naturligt ut. jag har betalat ca 1600kr för det, det beror på vad du ska ha för hår och hur många slingor du behöver. ska du gå till frisör får du räkna med allt från 4000-6000kr. lycka till! =)

2009-05-06 @ 13:14:22
URL: http://nnaattis.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0