Bad bad Nathalie!


Ursäkta min otroliga uppdatering de senaste dagarna. Men jag har inte haft tid för det alls. I fredags var jag på grillpartaj hos nathalie som fyllde 17år i veckan och firade henne med ett gäng härliga tjejer. God mat, skratt, dans & sång bjöd kvällen på. Igår spenderade jag dagen hos isabell & johanna. Vi drog in på stan en sväng och kika runt, lunchade och tog oss en fika på roasters. Tog oss en tripp till kvantum och in handlade gott inför ESC och fick oss en heldel skratt för att jag är så himla dålig på att hålla masken. Till ESC doppade vi jordgubbar, bananer och ananas i choklad. Vilket var sjukt gott! Efter det drog vi igång några avsnitt av sex and the city sedan slocknade vi - trötta som fasen.

Imorse väcktes vi av en super go frukost sedan gjorde vi oss klara och cyklade in till stan för au pair mötet. Culture care au pair höll ett möte på hotell artic och ruskigt roligt var det att få lyssna på malins tid i maryland och info om hur det är att vara au pair. När jag kom hem for jag med natta och sofia en sväng och käkade glass i solen och babblade på om händelserna i helgen.

Nu ska jag ut med papsen och övningsköra en stund eftersom han tycker vi legat på latsidan nu ett bra tag. Puss!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en galet mysig helg och jag har saknat sötaste Nathalie som en tok <3

2009-05-17 @ 22:33:13
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0