All this time, all this time with you


Nu är jag precis hemkommen. Har varit hos eva och slingat hennes hår för en stund sen! Och förhoppningsvis blir resultatet bra. Snabbade mig hemmåt så jag skulle hinna plugga lite innan DH ikväll men nu ser jag att det inte är något avsnitt alls :o Sur jag blir! Kanske är gudarna som talar om för mig att jag ska plugga istället? Något att fundera över..

Idag har det varit en otroligt slödag i skolan. 09.25-10.30 ungefär. Skönt! Strosade runt en stund på stan och sedan for jag till malin som tunnade ut mitt hår så snäll som hon är. Vid ett kom amanda in till stan och jag köpte min älskade klänning som jag lagt undan och la även undan ett par skor jag dregglat över.. Hähä. Mötte upp emma och sandra efter ett tag och vi gick o tog oss en macka på dagobert och surrade. Sen var det bara att bege sig hemmåt! Har hunnit göra klar APU rapporten i inköp o varuhantering och göra bort småföretagande projekten jag har haft kvar.

Så nu tänkte jag faktiskt ta mig en macka och sätta mig framför The hills. Blir tidig kväll idag för imorgon är det värstingdagen som gäller.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en galet mysig dag :)

DH brukar det vara på Måndagar ibland också?:S

2009-05-11 @ 20:24:20
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svar:Haha jaa lite faktiskt men han överlever nog ;)

2009-05-11 @ 21:18:10
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0