1 maj


Min nya design har inte kommit upp ännu men förhoppningsvis senare idag :) Blev något fel när jag mejlade emma med uppgifterna så nu hoppas jag hon fått mejlet iaf! Det har varit en dålig uppdatering från mig igår, det var mycket som skulle göras så jag hann inte med bloggen igår.

Nu börjar sommaren sakta men säkert närma sig. Och idag är det den 1 maj. Valborg var det igår iaf, det var trevligt. Till en början iaf! For till amanda direkt efter skolan, även vickan följde med. Käkade middag där, grillad fläskfile o kyckling. As gott! Sen bar det av till sandra :) Vi firade våran söta emmmma som fyllde 18år igår. Samma dag som kungen to m. Grattis ännu en gång sötnos!

Idag har jag vaknat före tuppen känns det som. Tog tag i att kolla på twilight nu som jag inte har hunnit med och ändå fick jag den i onsdags :oo Shame on me! Älskade extrascenerna o de borttagna scenerna - så himla roligt att få se dom äntligen! Jag har ju varit duktig och hållt mig från alla klippen som lagts ut på internet och väntat flitigt på dvd:n. Strax ska jag hoppa in i duschen sen sätta mig ute i solen ett tag. Det är jätte varmt här idag! Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en galet mysig Valborg :)

Hoppas du får en fortsatt underbar fredag! :) <3

2009-05-01 @ 17:47:43
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack så mycket sötnos! =D

2009-05-01 @ 18:29:46
URL: http://eempz.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0