When it was good we were sitting on top of the world


Då kanske man skulle ta och skrapa ihop ett inlägg och berätta om dagsutsikten. Vilket inte varit mycket över det vanliga. Imorse har jag vaknat alldeles för sent och klurat alldeles för länge på vad jag ska ha på mig för något vilket resulterade i en mycket stressad tjej till bussen. Som tur hann jag och har fortfarande inte en sen ankomst till praktiken, vilket känns bra för att gälla mig. Idag har det ungefär sett ut som det vanliga  - förutom att jag fått byta ett klockbatteri! Wie! Ifall det blir jobb i sommar måste jag börja kunna fixa klockor. Fun! Vi har även startat inventeringen idag. Snurrig i bollen är bara för namnet - inte lite grejer som ska räknas och blippas in.

Imorgon ska jag sitta modell åt nina som ska göra akrylnaglar på mig så det blir gratis. Gratis är gott! Så blir att bege mig in till stan en timme tidigare. I don't mind! Får se om jag kommer vara lika duktig denna gång med att fila dom osv, brukar vara rätt slarvig med detdär. På lunchen måste jag springa och försöka bestämma mig för ett par skor också. Jag måste inför skaffa mig nya nu. Har även 90210 att se framemot imorgon!

Nu däremot ska jag ta mig en snabbdusch och ta bort mitt nagelack så jag underlättar lite för nina imorgon. Sen bänka mig framför tvn där det är dags för Desperate housewives. Have a nice evening!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en riktigt härligt dag sötnos :) <3

2009-03-31 @ 21:02:36
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0