Monday


Nu har lovet startat och jag har sovit ut idag! Vaknade dock som vanligt av att jag var alldeles för täppt i näsan för att fortsätta sova. Steg upp och drog igång OC och låg kvar i sängen någon timme. Efter lunch gick jag ut med hundarna i snö stormen och fyfan vilket väder alltså. Hoppas det inte fortsätter såhär iaf, det är inte alls kul att gå ut.

Resterande av dagen har jag inte gjort något egentligen, lagade middag för ett tag sen. Blev tacos idag. Bokade tid hos speccsavers så de hjälper mig att välja ut färglinser. Men fick sitta i telefonkö hur länge som helst innan jag väl kom fram. Kan säga att jag var REDIGT less på musiken de hade att jag la bort telefonen en stund för att återvända 10 minuter senare till samma sak. Jäklar vilken tid det tog.

Senare ska jag se Zathura med Kristen Stewart i en av huvudrollerna och bara mysa. Blir även att kika på lottningen om kvartsfinalerna på hockeykväll. Hoppas Luleå får Frölunda i kvarten för då har vi nog chans att ta oss till semi. Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: maria

haha, zathura är helt galet rolig! :D

2009-03-02 @ 19:52:12
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Mysig dag speciellt din dröm ;)

2009-03-02 @ 20:02:13
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0