Saturday evening


Nu är jag hemma efter ännu en dag i Pontushallen. Luleåbasket förlorade dock sin andra kvartsfinal match mot Solna. Mamma kom och hämtade mig direkt efter matchen och käkade då middag nästan direkt jag kom hem.

Ikväll är det final i Melodifestivalen så blir att bänka sig framför tvn. Min kväll kommer spenderas med Johanna vilket ska bli mysigt! Och självklart håller jag tummarna för Måns Zelmerlöw - vill att han tar hem hela skiten ikväll. Och snälla snälla snälla om jag måste höra Caroline Af Ugglas låt en gång till skriker jag. Förstår inte alls låten och tål den inte.

Nu ska jag dra på mig mjukisar osånt och ringa Johanna. Ha en trevlig kväll sweeties! Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hejar också på Måns :)



Hoppas inte det går bra för Caroline af ugglas tål inte låten jag heller :P

2009-03-14 @ 19:44:16
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh, vad jag håller med dig!!! fattar inte hur ugglas kunde gå vidare o måns är ju bara bäst!

2009-03-14 @ 21:17:41
URL: http://lifeinaglasshouse.devote.se

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0