Onsdag

Hallådär!

Sitter hemma hos min fina vän sandra o väntar på att Grey's anatomy ska starta igen. Under kvällen har även sara och gabriella varit här och vi har tagit det lugnt för det mesta. Sandra har varit snäll att slinga mitt hår också så nu är jag "vår fin" i håret o utväxten är borta!

Denna dag har också kommit med ett super väder - så idag har jag glassat med brillor. Efter skolan gick jag en sväng till roasters och satt där en stund i väntan på bussen med caroline o louise med några bekanta till dem. For hem, gjorde mig middag och kikade något avsnitt från The hills.

Sover här inatt så blir inga mer uppdateringar från moi idag. Men imorgon bitti är jag back in business! Ha det så bra tillsdess - puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en riktigt mysig dag sötnos :) <3

2009-03-18 @ 22:14:17
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha fy som jag lipade när jag såg Greys alltså ! allt var bara hemskt ;p

2009-03-18 @ 22:33:49

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0