Daydreams


Åh vad arg jag är. Eller inte arg - mer besviken. Läste på en sida att Midnight sun skulle publiceras och jag hoppade ju såklart i taket. Men då har de tydligen fått det helt om bakfoten, Stephenie Meyer publicerade det innan Midnight sun läkte ut på internet. Morr!

Idag har jag varit hemma från skolan. Bad Nathalie! Försov mig som vanligt och hade ändå bara två lektioner idag så sjukanmälde mig. Så jag har i princip legat o kikat på The hills hela dagen. Mitt nya beroende. Trodde aldrig jag skulle säga det men hör och häpna! Skrapade även ihop en ny design också. Har nog för mycket fritid ibland, haha!

Den andra Nathalie och jag tog oss en promenad till affären tidigare. Kände att jag behövde en cola och choklad idag. En kvinnas bästa vän! Nu sitter vi här och dagdrömmer lite men det har gått lite överstyr.. No comment. Säger bara en Robban P + Waldorf + Quality hotel + viskningar + fyra samtal = psykiska sjukdomar. När den andra Nathalie sätter igång med sina dillar kan det gå hur långt som helst. Nu ska vi fortsätta med vårat svammel. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Mysigt med The Hills,det ska jag sätta mig och kika på snart jag med :)

Lät som en mycket mysig dag :)

2009-03-16 @ 19:05:07
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0