Touch you right now


Nu är vi i mitten av veckan igen vilket känns otroligt skönt. Snart är det helg igen! Dagen har rullat på fort även idag och första gången på länge är det inte jobbigt att stiga upp. Praktiken har nog räddat mitt skolår! Idag blev det max mat till lunch. Vilket innebär en Crispy chicken sallad of course. Blev jag, natta antonia och amanda som gottade oss med det!

Strax vankas det middag sedan ska jag nog lägga mig på soffan och slöa ett tag. Är helt slut i mina ben, eller hela jag är det. En fruktsallad i famnen och ett Gossip girl avsnitt kan aldrig bli helt fel. Puss!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en super mysig dag och fortsatt kväll :)

2009-03-25 @ 18:18:10
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0